Nätjuristernas garantier

Det är viktigt för oss att du som kund ska kunna känna dig trygg när du beställer och vara nöjd med den hjälp du får. Vi erbjuder därför dig som kund inte mindre än tre garantier vilket är unikt på marknaden.

Trygghetsgaranti

När du beställer ett avta eller rådgivningl av Nätjuristerna är beställningen bindande från det att du gör själva beställningen. När det sedan är dags för ditt möte med oss genom telefon- eller videosamtal går vi igenom de uppgifter som behövs. Skulle det då visa sig att du inte har något behov av det avtal du har beställt eller rådgivning behöver du som kund inte betala för bokningen.

Nöjdhetsgaranti

Vår nöjdhetsgaranti innebär att vi inte är nöjda förrän du som kund är nöjd. Är du missnöjd – kontakta oss direkt på info@natjuristerna.nu och beskriv vad du inte är nöjd med så gör vi allt vi kan för att åtgärda det.

Prisgaranti

Nätjuristerna har en prisgaranti vid köp av avtal. Det innebär att vi garanterar att alltid hålla lägsta pris. Hittar du samma tjänst till ett billigare pris någon annanstans matchar vi det priset. Det krävs dock att tjänsterna som erbjuds motsvarande det vi erbjuder hos Nätjuristerna. Alla våra avtal upprättas personligen av en jurist och inte efter någon standardmall. Därför är tjänster på nätet där kunden själv i princip upprättar ett avtal av motsvarande typ och vår prisgaranti gäller inte i de fallen.

Finns det några villkor för att prisgarantin ska gälla?

Även fast följande saker kan tyckas självklara är det alltid bra att vara extra tydlig.

För att Nätjuristernas garantier ska gälla krävs det att:

• Tjänsterna motsvarar varandra och i huvudsak är likvärdiga. Prisgarantin gäller inte för avtal som andra leverantörer erbjuder där kunden mer eller mindre upprättar avtalet själv. Alla våra avtal upprättas personligen av våra jurister och inte utifrån några standardformulär.
  • Tjänsten hos jämförd leverantör utförs av jurist på juristbyrå eller advokatbyrå.

Nätjuristerna erbjuder både juridisk rådgivning och upprättande av olika avtal beroende på vad du som kund har behov av.  Tanken är att du på ett smidigt och enkelt sätt ska kunna få hjälp på en tid som passar dig och utan att du behöver lägga tid på att ta dig till något kontor. Allt arbete och möten sker på distans via telefon eller videosamtal och tack vare detta kan vi hålla ett lågt pris.

Samtliga ärenden hos Nätjuristerna handläggs av jurister med erfarenhet inom området för att garantera att avtalen är juridiskt korrekta.